ssshhhhh,it's my secret!

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Friday, May 11, 2012

sibuk makan diri =='



salam :)

hari ini saya belajar lagi satu pengajaran 

yang penting

saya belajar

yang kesibukan hanya memakan diri

*sila highlight word di atas*

ya, adek2 sekalian!

KESIBUKAN MEMAKAN DIRI!

saya akui itu

dan saya rasai itu

saya mengaku saya sengaja menyibukkan diri

menyibukkan diri untuk melupakan

menyibukkan diri untuk melalaikan

tapi ternyata

keputusan yang di ambil itu salah

memang saya lupa

memang saya lalai

tapi lupa dan lalai untuk seketika

dan saya akui

sebenarnya saya tak pernah lupa

saya tak pernah lalai

perkara tersebut sentiasa di dalam fikiran

perkara tersebut sentiasa di ingatan

perkara pertama yang terlintas 

sebaik sahaja celik mata

dan 

perkara terakhir yang terlintas sebelum 

menutup mata pada sebelah malamnya

dan akhirnya

saya mengaku sangat

saya sangat letih sekarang

keputusan untuk menyibukkan diri 

ternyata memakan diri

saya dah naik fed up

fed up dengan kerja

fed up dengan masalah

fed up dengan semua

yang saya tahu

sekarang

saya cuma nak lari dari semua ini

lari jauh-jauh

jauh dari semuanya

tinggalkan segala-galanya

saya cuma perlu 

perlu bersendirian untuk seketika :'(


*mama, babah! along nak balik!*







No comments:

Post a Comment

talking back!