ssshhhhh,it's my secret!

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Sunday, May 6, 2012

awak tahu :')




saya rasa macam nak meletup sekarang

saya dah tak dapat nak sembunyi lagi 

perasaan nie

saya rasa awak pun tahu, kan?

saya rasa awak pun nampak, kan?

saya rasa awak pun rasa, kan?

yang

SAYA MASIH SAYANG AWAK!



bodoh ka saya, awak?

saya masih tetap tunggu dan tunggu 

sesuatu yang tak pasti

sesuatu yang mungkin tak terjadi

saya sakit macam nie

sakit sangat :'/

saya dah cuba sedaya upaya utk buang awak

tapi saya tak mampu

saya tak boleh

saya tak mahu

saya tak nak

saya tak dapat buang perasaan saya

awak masih buat saya rasa macam dulu

layanan awak

hadiah awak

senyuman awak

gelak tawa awak

perhatian awak

saya rindu semua itu

awak buat saya makin rindu dengan awak

bila awak layan saya macam tue

tapi, tak pa la awak

saya tak nak bebankan awak

saya tak minta awak balas pun perasaan saya

saya dah redha

kalau memang jodoh saya adalah awak, 

alhamdulillah

kalau bukan, 

pasti ada yang lebih baik untuk awak




No comments:

Post a Comment

talking back!