ssshhhhh,it's my secret!

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Thursday, March 1, 2012

hati berkata-kata :')





Bismillahirahmanirahim

Ya Allah

kau dengarkanlah hati hambaMu ini

hanya insan yang kerdil

di bumiMu yang luas 

memohon dan hanya mengharap padaMu


Ya Allah

pintaku hanya satu

seandainya dia memang bukan jodohku

kau hilangkanlah perasaan ini

bukan bermaksud melupakan

bukan bermaksud menidakkan

tapi

aku tidak mampu, Ya Allah

tidak mampu menanggung 

semua ini


Ya Allah

berikan aku kekuatan menghadapi

perpisahan yang telah ditakdirkan Mu

berikan aku kesabaran

dalam menghadapi dirinya dlm tiap hariku

beri aku ketabahan utk mengatasi

getaran yang masih terbit di hati

untuk dirinya


Ya Allah,

aku memohon padaMu

meskipun diri ini tidak lagi

 bersama dengan dirinya

doaku untuknya

kurniakanlah dia kesihatan yang baik

kerana aku tidak tegar melihat 

dia dalam kesakitan

berikan dia kesabaran

kerna aku tidak mampu menyembuhkan

rajuk di hatinya lagi

buatkan dia tersenyum

kerna senyuman nya, senyuman ku jua

hilangkanlah gundah di hatinya

peliharalah dia sentiasa

agar dia sentiasa berada di jalan Mu

seandainya dia memang bukan jodohku

kau kurniakan lah yang terbaik untuk dirinya

lebih baik dari diriku

kerna dia seorang lelaki yang baik:')


Alhamdulillah, Ya Allah

biarpun singkat

terima kasih kerana menghadirkan

dirinya untukku

terima kasih kerana memberi aku

peluang untuk merasa perasaan itu

terima kasih kerna meminjamkan

dirinya untuk menjadi pembimbingku

biarpun hanya sebentar :')


Alhamdulillah, Ya Allah

kau berikanku peluang 

menghadirkan perasaan yang indah

menelusup ke hati melalui dirinya


Alhamdulillah, Ya Allah

kau tunjukkan kasih sayang Mu 

melalui dirinya


Alhamdulillah, Ya Allah

kau cipta senyuman dan kebahagiaan

dalam diri hambaMu ini

melalui dirinya


Alhamdulillah :)



aku mohon kepada Mu Ya Allah

berikan hanya yang terbaik untuk dirinya

lindungilah dia sentiasa

bimbinglah dia

jadikan dia insan yang baik

itu doaku, Ya Allah


kau makbulkanlah doa hambaMu ini, Ya Allah

doa untuk dirinya

yang tidak lagi di sisi

meski tidak di sisi

namun hati sentiasa mengingat

kerna aku sayang dia :')  

AMIN


















No comments:

Post a Comment

talking back!