ssshhhhh,it's my secret!

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Thursday, December 8, 2011

awak :'(



awak :'(

7 Disember 2011

saya tak sangka saya akn khlgn awk 

pada tarikh tue

awak

awak tau kan saya syg awak?

kenapa awk hancurkan hati saya?

kenapa awk buat saya mcm nie?

awak

mungkin salah saya trlampau sygkan awk

saya dah ulang kslhn yang sama

dgn terlampau syg dgn awk

terlampau percaya dgn awk

sekarang

saya yang sakit

sakit yang sama mcm 5 tahun lepas

awak

saya dah letih menangis 

saya plg benci sekali menangis

tapi

awk dah buat saya menangis lagi

kali ini

awk takkan mampu lagi pujuk saya

macam dulu

kali ini

takde sorang pun yg akan mampu pujuk saya

saya tak tau berapa lama pulak saya akn menangis kali ini

saya tak tau berapa lama saya mampu bertahan

saya tak tau berapa lama saya boleh bangkit semula

saya tak tau awk :'(

awak

mungkin bagi awk ini keputusan yang terbaik

tapi

awak tau tak?

awak dah buat saya menangis lagi

hancur hati saya, awak

saya tak tau berapa lama pulak yang saya perlukan kali ini

sebelum nie, saya amik masa 5 tahun 

utk terima org lain

kali nie

mungkin 5 tahun lagi kot :'(

utk org lain selepas awk

awak

saya tak tau mcm mana nak berdepan dengan awk nanti

kuat ke saya,awk?

awak

urusan kita belum selesai

saya akan pulangkan semua hak awak

sebab semua benda tue bukan hak saya lagi

saya tak layak memiliki semua tue

awak tunggu,yer?

tunggu tau

saya akan pulangkan jugak :'(

awak

ini mungkin pengakuan saya buat kali terakhir utk awak

awak ingat tau!

yang

SAYA SAYANG AWAK!

SAYANG SANGAT-SANGAT!

walaupun saya akui awak banyak sakitkan hati saya

awak banyak buat saya nangis

awak kecikkan hati saya

saya tak kisah semua tue

sekalipun tak terdetik di hati saya

untuk tinggalkan awak

sekalipun saya tak pernah menyesal kenal awak

sekalipun saya tak berniat untuk benci awak

saya nak awak tahu

saya bersyukur atas kehadiran awak dalam hidup saya

walaupun sekejap

saya berterima kasih kat awak

awak dah banyak ajar saya

awak dah buka hati saya 

awak dah banyak menyedarkan saya

awak dah membimbing saya

terima kasih awak

terima kasih atas kasih sayang yang awak beri

atas keikhlasan yang awak tunjukkan

atas kesabaran awak kepada saya

atas kejujuran awak 

atas semuanya laa :')

saya takkan benci awak

awak

beri saya masa untuk telan semua nie

saya tau awak tak nak kta terputus hubungan terus

awak nak kta jadi kawan, kan?

urm

beri saya ruang untuk terima awk semula mcm dulu

beri saya kesempatan untuk berdiri semula

mungkin saya takkan jadi macam dulu lagi

tapi

walau apa pun jadi kelak

awak kena tau

yang saya tak berniat nak buat awk mcm tue

dan 

saya tak benci awak

TAKKAN

walaupun masa nie saya masih harapkan kita mcm dulu

tapi awak,

awak jangan risau

saya takkan paksa awak lagi

kalau ini yang ditentukan oleh Allah

saya redha, awak

saya redha asalkan awk bahagia

saya terima

kalau ada jodoh mungkin kita akan bersama lagi

mungkin..

kalau tak

mungkin ada lagi yang lebih baik yang telah dijanjikan utk kita

maafkan saya, awak

maafkan semua kesalahan saya tau :')

sampai sini je la awak

saya dah tak mampu sekat air mata saya dr mengalir lagi

saya kene berhenti, awak

awak :'(






1 comment:

  1. Huu...bawak banyak bersabar..sedih lah baca..huu..dapat rasa apa perasaan kamu..

    ReplyDelete

talking back!