ssshhhhh,it's my secret!

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Saturday, April 7, 2012

20 hanya angka :)



happy birthday, dear me!

2 April dimulai dengan air mata

maaf, awak

saya tipu awak lagi :')

bila awak tanya 

saya nangis lagi ke tak taun nie

saya tak berniat nak tipu awak pun

saya cuma rasa awak tak patut tahu

yang saya nangis 

sebab awak 

awak tak perlu tahu kan?

nanti awak rasa bersalah lagi

awak paham, kan?

jadi, awak tak perlu tahu

apa pun

terima kasih awak

terima kasih mereka

sebab dah pastikan 

saya akhiri hari tue dengan senyuman

dan 

terima kasih untuk ucapan

untuk yang ikhlas menghulur hadiah

saya hargai semua itu :)

TERIMA KASIH SESANGAT!



kek dari si net dan si roomate :)


coretan khas amon ketot :)


ikhlas dari zatot :)



belanja khas dari ayu :)



kasut from mama dan babah :)

dan

terima kasih jugak awak :)

atas hadiah dan ucapan tue

saya hargai sangat-sangat!



happy birthday me! :)

No comments:

Post a Comment

talking back!