ssshhhhh,it's my secret!

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Saturday, January 14, 2012

kadang-kadang :')


kadang-kadang


saya terfikir 


adakah awak rasa apa yang saya rasa?




kadang-kadang


terdetik di hati saya


adakah awak fikirkan saya 


sebagaimana saya fikirkan awak






kadang-kadang


saya rasa


patutka saya lepaskan awak pergi


atau 


patutka saya terus menunggu






kadang-kadang


saya nak sangat


jaohkan diri dr awak


tapi pada masa yang sama


saya pun nak sangat-sangat


berada dekat dengan awak






kadang-kadang


saya tertanya-tanya


betulka tindakan yang saya akan ambil nie


adaka tindakan saya 


akan mengubah keadaan






kadang-kadang


saya ragu-ragu


adaka masih ada saya dalam hati awak






kadang-kadang


saya rasa terpaksa


terpaksa lupakan awak


terpaksa buang awak


hakikatnya


saya tak nak lupakan awak


tak nak buang awak






kadang-kadang


saya teringin


untuk lepaskan semua nie


tinggalkan benda yang menyakitkan hati


dan


berhenti menangis




kadang-kadang


saya nak berhenti


berhenti dari semua nie


berhenti rasa sakit


berhenti menangis 


berhenti berharap


tapi 


saya tahu


saya tak boleh

SAYA TAK BOLEH, AWAK!









No comments:

Post a Comment

talking back!